Dec 2, 2015

Positiivse mõtlemise jõud.

Ma käisin täna Tööotsingu Töötoas. Või umbes nii see nimetatud oli. Igatahes räägiti seal cv ja motivatsioonikirja koostamisest, tööintervjuul käitumisest, tööturust ja veel paljudest väikestest asjadest, mis mul enam esimese hooga meeles pole :D 
Igatahes avastasin ma, et sellised asjad on töötukassa poolt geniaalne liigutus! Ausalt! Ma astusin pärast pea kolme tundi ruumist välja ja olin äkki kuidagi nii kindel, et vatta hekk, ma olen geniaalne ja tore ja asendamatu ja saan raudselt kohe täna tööle :D Nii hästi räägitakse seal lihtsalt, kui sa vähegi suu lahti teed ja oma suurimatest hirmudest ja ebakindlustest räägid, siis pööratakse need järgmisel hetkel sellisteks plussideks, et sa imestad, et sa üldse töötu saad olla :D Toredad ja armsad inimesed. Need teised töötud inimesed, kes meie grupiteraapias olid, olid ka väga toredad, kuigi vaiksepoolsed. No minu kõrval tundub samas enamik inimesi vaiksena... :D 
Ma olen eriti edumeelne igatahes ja leppisin juba uue aja kokku, 11. detsembril lähen personaalsele konsultatsioonile, et veeeeeeel rohkem positiivsust ja positiivseid teadmisi ammutada :D Igatahes on täna väga hea päev olnud. Väga hea :) 

  

No comments: